عکس های فتوشاپ شده

آموزش تصویری فتوشاپ
None
 جایگاه تبلیغات شما  جایگاه تبلیغات شما

ساخت مفهومی کاور موزیک و تصحیح رنگ و نور بر پوست صورت

ساخت مفهومی کاور موزیک و تصحیح رنگ  و نور بر پوست صورت


ساخت یک کاور موزیک مفهومی هدف من در این آموزش هست.کمی شاید ، زمانِ آموزش طولانی به نظر برسه ، و اون هم به این دلیل بوده که خواستم توضیحات واضح و کامل باشه. در عین حالی که سعی می کنم این کاور مفهومی رو طراحی کنم ، با هم دیگه تاثیر آدجاستمنتز ها در تصحیح رنگ و نور در یک عکس رو کار خواهیم کرد.در این آموزش استفاده ی حرفه ای و اختصاصی از آدجاستمنتز ها خواهد شد.اگر شما دوست دارید کاور موزیک طراحی کنید که معمولا در اینترنت می بینید که افکتهای رنگی بر روی اونها هست ، پیشنهاد میکنم با استفاده از تکنیکهایی که در آموزشهای قبلی،ما کار کردیم ، با داشتن یک ایده ی خوب اینکار رو انجام بدید.آموزشهایی مثل :

ساخت یک پوستر فشن

افکت مونوکروم با تاتیر جلوه ویژه بالا –طراحی پوستر

ساخت یک متن متالیک و ایجاد افکت های رنگی بر روی متن




در این پروژه من از یک فونت بسیار استاندارد و خوب فارسی استفاده کردم که اگر تمایل داشتید این فونت رو داشته باشید میتونید به سایت moslemebrahimi.com/?p=1526 مراجعه کنید و این فونت بی نظیر رو تهیه کنید.با اینکار از زحمات و خلاقیت حرفه ای طراحان گرافیک کشور حمایت می کنید و میتونید یکی از بهترین فونتها رو با کمترین هزینه ی ممکن داشته باشید.

امیدوارم در نهایت نکات به کار رفته و توضیحاتِ داده شده در این آموزش برای ساخت کاور موزیک به کارِ شما عزیزان کمک کنه و نهایت استفاده رو ببرید.

و … از تکنیکهای به کار رفته در آموزشهای ذکر شده ی  بالا ، در صورت داشتنِ یک ایده ی خوب ، که به طور مثال از ترانه ها یا یکی از ترانه های آلبومِ مدِ نظرتون میگیرید ، قادر خواهید بود کاور موزیک آلبوم مورد نظرتون رو طراحی کنید.







دانلود عکس های به کار رفته در آموزش:







ویدیو های این آموزش در چهار قسمت ارائه شده که میتوانید در پایین این مطلب آن ها را مشاهده کنید.

برای دانلود رایگان ویدیوهای آموزش بر روی آیکون دانلود قرمز رنگ کلیک کنید تا به صفحه ی ویدیوهای آموزش در آپارات هدایت شوید.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



قسمت اول:





قسمت دوم:





قسمت سوم:





قسمت چهارم:


محمد بابایی
دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ق.ظ
۳۸۵ کاربر این مطلب را دیده اند و تعداد کل بازدید ها از این پست : ۴۵۲

بخش نظرات این مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

منوی اصلی

درباره سایت

عکس های فتوشاپ شده-آموزش فتوشاپ-آموزش تصویری فتوشاپ-آموزش رایگان فتوشاپ